ساعت کاری: ۸ تا ۱۲ صبح و ۴ تا ۸ بعداز ظهر
پیامک،ایتا،تلگرام،واتساپ: 09386538113
تخفیف!

کتاب گرامر فور آیلتس Grammar for IELTS

90.000 تومان

مشخصات چاپ:

 وزیری :قطع
 تحریر :کاغذ
شومیز :جلد
جوانان :رده سنی یا سطح

5 عدد در انبار

تخفیف!

ویژگی کتاب Cambridge English Grammar for IELTS

ساختار، تنظیم و گردآوری مطالب: کتاب Grammar for IELTS شامل ۲۵ درس گوناگون و جذاب است که پس از اتمام هر درس یک بخش به نام Test Practice برای سنجش میزان یادگیری آورده شده است و تمام این درس ها به دو سیستم General و Academic تقسیم شده است.

یک سی دی صوتی برای تقویت مهارت شنیداری: لوح فشرده ای برای ارائه فایل های شنیداری به همراه کتاب آورده شده است، که این امر هم مهارت شنیداری را تحت تاثیر قرار می دهد هم تلفظ صحیح کلمات به داوطلبان آموزش داده می شود. در ضمن، کتاب گرامر برای آیلتس از معدود کتاب های گرامری است که دارای سی دی برای آموزش صوتی دستور زبان می باشد.

تمرین‌های متنوع از آزمون‌های آیلتس عمومی و آکادمیک: این کتاب دارای تمرین های متنوعی از آزمون های آیلتس جنرال و آکادمیک است که تکنیک های مرتبط به هر مبحث را در قالب سوالاتی به داوطلبین ارائه می دهد.

یک بخش به نام Answer Key: بخش پاسخ نامه یکی از مهم ترین و ضروری ترین بخش هایی است که داوطلبان آیلتس می توانند پس از یادگیری و حل کردن تمرین های داخل کتاب، از آموخته ها و دانش گرامری خود مطمئن شوند و در صورت پاسخگویی اشتباه، آنها را اصلاح نمایند.

مثال ها و توضیحات برای فهم عمیق تر و بیشتر: داوطلبان با این رویکرد میتوانند هر مطلب نامفهوم و سخت فهم را از طریق مثال ها و توضیحات گوناگون فرا بگیرند و تا مدت زمان طولانی در ذهن خود نگه دارند. لازم به ذکر است کلیه تمرین ها بر اساس استاندارد تعریف شده در آزمون آیلتس می باشد که خود موجب تقویت زبان شخص می گردد.کتاب