ساعت کاری: ۸ تا ۱۲ صبح و ۴ تا ۸ بعداز ظهر
پیامک،ایتا،تلگرام،واتساپ: 09386538113
تخفیف!

پک کامل کتاب ایوالو 4 Evolve

275.000 تومان

پک کامل کتاب ایوالو 4 Evolve در برگیرنده کتابهای زیر می باشد:

  • کتاب دانش آموز Evolve 4 Student Book
  • کتاب کار Evolve 4 Workbook
  • کتاب ویدئو Evolve 4 Video Book
  • کتاب سطح متوسط ورد اسکیل  Word Skill Intermediate

مشخصات چاپ:

کتابهای ایوالو رحلی و کتاب ورد اسکیل وزیری :قطع
 تحریر :کاغذ
شومیز :جلد
جوانان :رده سنی یا سطح
CDدانلود فایلهای PDF-صوتی و تصویری

9 عدد در انبار

تخفیف!

مطلب حاضر دربرگیرنده پک کامل کتاب ایوالو 4 Evolve می باشد که کتاب دانش اموز، کتاب کار ، کتاب ویدئو و کتاب ورد اسکیل المنتری را دربرمی گیرد.

معرفی مجموعه کتابهای ایوالو Evolve

مجموعه کتابهای ایوالو Evolve  در 6 سطح می باشند که جهت اموزش زبان انگلیسی به رده سنی جوانان و بزرگسالان توسط انتشارات کمبریج به چاپ رسیده است.

کتاب Evolve بر پایه دانش و تخصص مجرب‌ترین اساتید آموزش زبان و تجربه یادگیرندگان واقعی زبان انگلیسی از سراسر دنیا طراحی و تدوین شده است. سری کتاب‌های آموزش زبان Evolve با هدف تقویت دانش و مهارت انگلیسی عمومی و بالا بردن سطح اعتمادبه‌نفس زبان‌آموزان برای صحبت کردن به زبان انگلیسی وارد بازار آموزش جهانی شده‌اند.

ویژگی‌های کتاب‌ Evolve

دوره‌های آموزشی بر پایه کتاب evolve هر چهار مهارت زبانی را به خوبی تحت پوشش قرار می‌دهند تا درنتیجه آن بیشترین پیشرفت در زبان انگلیسی برای مخاطبین اتفاق بیفتد. مجموعه کتاب ایوالو چند ویژگی منحصربه‌فرد دارند که موجب محبوبیت آنها برای تدریس شده است:

اطمینان در آموزش، لذت در یادگیری

یادگیری بهتر، رویکرد اصلی نویسندگان این کتاب است و طبق همین رویکرد که نتیجه تحقیقات میدانی تیم نویسندگان این کتاب است محتوای اصلی این کتاب شکل گرفته است. زبان، یک پدیده پویاست و به مرور زمان تکامل می‌یابد؛ پس متدهای یادگیری انسانها نیز باید دستخوش دگرگونی شود.

شاگردان حقیقی، دست‌اندرکاران تهیه محتوای آموزشی کتاب

در ابتدای هر کتاب، شش نفر از شاگردان واقعی از سراسر جهان که در طول کتاب با ویدیوها و ایده‌هایشان آشنا می‌شویم خود را معرفی می‌کنند.

محتوای شاگرد محور

سری کتاب‌های Evolve در نوع خود جزو اولین کتاب‌هایی هستند که محتوای آنها کاملا بر پایه نیاز و اولویت‌های یادگیری شاگردان نوشته شده است. گردآورندگان این کتاب‌ها با بیش از 2000 شاگرد زبان انگلیسی از سراسر دنیا با فرهنگ‌ها و سوابق یادگیری متفاوت مصاحبه کرده‌اند تا بفهمند شاگردان دوست دارند درباره چه موضوعاتی به زبان انگلیسی صحبت کنند و در چه موقعیت‌هایی با اعتمادبه‌نفس مکالمات انگلیسی را پیش ببرند. نتایج حاصل از این تحقیقات در جای جای این کتاب قابل مشاهده است و همین شاگردان واقعی در ویدیوهای کوتاه آموزشی در کتاب ظاهر می‌شوند و به سوالات مکالمه در کتاب پاسخ می‌دهند.

قیمت پک کامل کتاب ایوالو 4 Evolve

تمامی کتابهای موجود در زبانکده ادبی با کیفیت مناسب و قیمت پایین وبهمراه تخفیف به فروش می رسند و در اسرع وقت ارسال می گردد.

دسته: برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,