ساعت کاری: ۸ تا ۱۲ صبح و ۴ تا ۸ بعداز ظهر
پیامک،ایتا،تلگرام،واتساپ: 09386538113
تخفیف!

ویرایش پنجم کتاب انگلیش گرامر این یوز English Grammar in Use

115.000 تومان

مشخصات چاپ:

 وزیری :قطع
 تحریر :کاغذ
شومیز :جلد
جوانان :رده سنی یا سطح

4 عدد در انبار

تخفیف!

ویرایش پنجم کتاب انگلیش گرامر این یوز English Grammar in Use، جهت آموزش سطح متوسط گرامر(دستور)  زبان انگلیسی به همراه تصاویر و روش های جذاب و کاربردی می باشد  که از مجموعه کتاب های موفق in Use توسط انتشارات جهانی Cambridge در انگلستان چاپ و منتشر شده است. یادگیری گرامر همیشه معزلی برای کسانی است که می‌خواهند زبان انگلیسی را فرا بگیرند. ترس از گرامر از عدم شناخت و درک صحیح آن می‌آید. کتاب انگلیش گرامر این یوز ویرایش پنجم با استفاده از متون و مثال‌های متنوع سعی در آسان سازی یادگیری گرامر زبان انگلیسی دارد و به گونه ای بسیار ساده آموزش میدهد. لازم به ذکر است که از کتاب English Grammar هم می توان به عنوان منبع مناسبی بصورت خودخوان استفاده نمود و هم توسط مدرس زبان انگلیسی آن را فرا گرفت.

ویژگی های کتاب انگلیش گرامر این یوز

کتاب انگلیش گرامر این یوز از مجموعه کتاب های این یوز در مجموع شامل ۱۴۵ درس کلی است. در انتهای کتاب ۶ بخش برای تکمیل آموزش اختصاص داده شده است. این بخش ها شامل: Additional Exercises, Study guide, Key to Exercises, Key to Additional exercises, Key to Study Guide و در نهایت Index می‌شود.

لازم به ذکر است که هر درس کتاب انگلیش گرامر این یوز ویرایش پنجم شامل دو صفحه است. صفحه اول آن مطالب و نکات گرامری را به زبان آموزان آموزش می‌دهد. در صفحه مقابل آن تمرین‌هایی ارائه شده است که زبان آموزان بتوانند فورا مطالب را در ذهن خود تثبیت کنند.

بخش دیگر به نام Answer Key است. از آن جهت که زبان آموزان همیشه انتظار وجود پاسخنامه برای یادگیری بیشتر و بهتر را از کتاب‌های آموزشی و تمرینی زبان انگلیسی دارند، این کتاب دارای پاسخنامه می باشد.

ارائه یک CD صوتی برای تقویت تلفظ و موثر در تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان استفاده می شود. CD صوتی تمام فایل ها و بخش های صوتی کتاب را پوشش می دهد. زبان آموزان نیز می توانند کلمات، عبارات و جملاتی را که تلفظ آنها را نمی دانند را گوش نمایند و تلفظ صحیح آنها را در مکالمات و ارتباطات خود با دیگران به کار ببرند.

تنوع مطالب و نحوه ارائه تمرین‌ها به صورت کاملا کاربردی و جذاب برای زبان آموزان است. استفاده از گرامر‌های مختلف در کتاب فوق خود به زبان آموز کمک می‌کند تا از یکنواختی گرامر بگریزند و بتوانند دستور زبان‌های کاربردی زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

کتاب انگلیش گرامر این یوز ویرایش پنجم در مجموع یک کتاب بسیار جامع و کامل است. برای تقویت دانش گرامر انگلیسی زبان آموزان بسیار مفید و ضروری می‌باشد. کتاب فوق دارای سایز وزیری و حجم نسبت متناسبی می‌باشد.