ساعت کاری: ۸ تا ۱۲ صبح و ۴ تا ۸ بعداز ظهر
پیامک،ایتا،تلگرام،واتساپ: 09386538113
تخفیف!

ویرایش دوم کتاب پاکتز 3 Pockets

121.000 تومان

کتاب دانش آموز + کتاب تمرین + CD

 رحلی قطع
 تحریر کاغذ
فنری جلد
خردسالان رده سنی یا سطح
تخفیف!

ویرایش دوم کتاب پاکتس  Pockets 2 کتابی آموزشی بسیار مفید برای آموزش زبان انگلیسی به خردسالان و کودکان است که توسط انتشارات پیرسون به چاپ رسیده است. ویرایش دوم این مجموعه دارای ۴ سطح می باشد. سطح دوم پاکتس  Pockets 2 Second Edition برای کودکان مانند یک بازی و سرگرمی عمل می کند تا تمام علاقه ی آنها ابتدا جذب شود و محیط زندگی خود را بشناسند، تصاویر و رنگ آمیزی یکی از عوامل بسیار موثر در یادگیری کلمات و جملات بسیار ساده و کوتاه به شمار می رود، تمرین ها و کلمات کاربردی به ماندگاری مطالب در ذهن کمک بسیار زیادی می کند. از این رو اگر میخواهید کودک شما به راحتی و با لذت انگلیسی را شروع کند و از آن خاطره بسیار شیرینی داشته باشد، بهترین گزینه، کتاب Pockets 2 است.

این کتاب برای کودکان دو تا پنج سال تنظیم و طراحی شده است که دارای ۴ سطح می باشد. کودکان با استفاده از این کتاب میتوانند در راستای یادگیری زبان انگلیسی مهارت نقاشی و رنگ آمیزی را نیز بیاموزند و از آن لذت ببرند، تمرین های متنوع و رنگ آمیزی به کودکان اعتماد به نفس می دهد تا کلمات و جملات کوتاه و ساده را مسلط تر بیاموزند البته ناگفته نماند که در صفحات پایانی برچسب ها و اشکال گوناگونی گردآوری شده اند که کودکان می توانند آنها را به موارد مربوطه وصل کنند.

ویژگی های کتاب پاکتس 2 ویرایش جدید

لهجه آمریکن: سیستم و لهجه ی این کتاب باارزش بر اساس امریکن تنظیم شده است که کودکان از طریق آن می توانند با لهجه ی آمریکایی آشنا شوند و گوش خود را عادت دهند.

مناسب برای سطح Elementary: کودکانی که قصد دارند در سطح مبتدی انگیسی خود را تقویت کنند، و انگیزه ی چند برابری پیدا کنند، کتاب Pockets 2 بهترین کتاب برای ارتقای کودکان است.

CD صوتی: سی دی صوتی این کتاب تمام مطالب صوتی را در خود پوشش می دهد که این امر موجب تقویت مهارت شنیداری و تلفظ صحیح در کودک می شود.

کتاب کار: کتاب Workbook کتاب تمرینی است که پس از اتمام هر درس کودک می تواند آموخته های خود را مورد بررسی قرار دهد.

مناسب برای خردسالان: کتاب پاکتس 2 به نوعی طراحی شده است که با روحیه و ذائقه ی کودکان هماهنگ است و آنها را همچنان تا پایان کتاب علاقه مند نگه می دارد.

خرید کتاب آموزشی زبان Pockets 2 2nd با قیمتی مناسب از زبانکده ادبی

بدون شک بهترین و مناسب ترین گزینه ای که کودکان می توانند در زندگی خود برای شروع زبان انگلیسی انتخاب کنند کتاب Pockets 2 است، این کتاب به نوعی طراحی شده است که ساختار و زیبا و رنگارنگ آن تاثیر بسیار موثری در فراگیری زبان می گذارد و واژگانی که در جملات ساده و کوتاه گردآوری شده اند، به جمله سازی کمک چشمگیری می کند. از این رو به انتخاب بی نظیر خود شک نکنید و به خرید کتاب Pockets 2 از فروشگاه اینترنتی زبانکده ادبی اقدام کنید که در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کار با بسته بندی های شکیل و بامزه تحویل خواهید گرفت.

وزن 500 گرم