گروه آموزشی ادبی    مرکز دانلود (زبانکده اَوَس)       کتابفروشی (زبانکده ادبی)     آموزشگاه زبان ادبی   پـرتـال

دوره های آموزشی آموزشگاه زبان ادبی

 

دوره آموزش زبان ویژه خردسالان 5 تا 7 سال

ابن سطح مربوط به حردسالان بالای 5 سال می باشد که توانایی نوشتن را ندارند و از کتاب Super safari 1  شروع می شود و تا Super safari 3 ادامه می یابد. هر کتاب در 3 ترم و هر ترم 16  جلسه یک ساعت و 30 دقیقه و در مجموع در 24 ساعت تدریس می شود.

زبان آموزان عزیز می توانند جهت دانلود فایل Pdf و همچنین نمونه سوالات مربوط به این سطح به لینک زیر مراجعه کنند.

دوره های آموزش زبان کودکان

کودکان 7 تا 9 سال

ابن سطح مربوط به کودکان بالای 7 سال می باشد و از کتاب New Big Fun 1  شروع می شود و تا New Big Fun 3 ادامه می یابد. هر کتاب در 3 ترم و هر ترم 16  جلسه یک ساعت و 30 دقیقه و در مجموع در 24 ساعت تدریس می شود.

کودکان 10 تا 12 سال

این سطح مربوط به کودکان بالای 10 سال می باشد که توانایی خواندن و نوشتن را دارند.این دوره شامل سه کتاب فرست فرندز می باشد. کتابهای فرست فرندز در 4 ترم 16 جلسه ایی  تدریس می شود.

دوره های آموزش زبان نوجوانان

این سطح مربوط به دوره نوجوانان می باشد و رده سنی 13 سال به بالا می باشد که شامل آموزش کتابهای  Family and Freinds 1   تا Family and Friends 5 می باشد.هر کتاب در 3 ترم و هر ترم 16 جلسه می باشد.جلسات یک ساعت و 30 دقیقه می باشد که هر ترم 24 ساعت به طول خواهد انجامید.

دانلود PDF و فایل صوتی و نمونه سوال کتابهای فمیلی فرندز

دوره های آموزش زبان جوانان

این سطح مربوط به دوره جوانان می باشد و رده سنی 15 سال به بالا را در برمی گیرد. که شامل آموزش کتاب American English File Starter  تا کتاب 5 می باشد.هر کتاب در 3 ترم و هر ترم 16 جلسه و در مجموع در 24 ساعت تدریس می شود.

teen2teen

دانلود PDF و فایل صوتی و نمونه سوال کتابهای فمیلی فرندز

******